Strona poświęcona lataniu.. // www.infopilot.pl SKLEP | FORUM | KONTAKT
INFOPILOT  menu
Samoloty
Wodnosamoloty
Śmigłowce
Wiatrakowce
Motolotnie
Paralotnie i lotnie
Szybowce
Poduszkowce
Silniki lotnicze
INFOPILOT  menu
Bezpieczeństwo
Historia
Postaci
Prawo i Przepisy
Szkolenia
Wiedza lotnicza
GOBLL Wroclaw
GOOBLA
INFOPILOT  pogoda
Pogoda
Strona Główna - SZCZEGÓŁY
RAF: 10 000 godzin lotu Hawka T2

The situation is really a wealthy, deep matte black. Perfect. The design around the crown protector lines up perfectly when screwed lower - this is a great surprise.

Hawk T2 – najnowocześniejszy samolot szkolenia zaawansowanego Royal Air Force (Królewskich Sił cheap nike air max Powietrznych Wielkiej Brytanii) – odnotował nalot 10 000 godzin.

Wydarzenie miało miejsce w bazie RAF Valley 18 listopada 2013 roku podczas lotu nad Północną Walią, w którym brały udział dwa samoloty z IV(R) eskadry, wykonujące misję szkolenia w walce powietrznej.

Prowadzącym formację był Wing Commander (podpułkownik) Dan Beard,  dowódca IV(R) dywizjonu. Jego skrzydłowym był Flight Lieutenant (kapitan) James Boning, jeden z wyszkolonych ostatnio  pilotów-instruktorów.

Przekroczenie 10 000 godzin nalotu jest kolejnym ważnym wydarzeniem w historii Hawka T2, a kluczowe momenty jak ten są ukoronowaniem replicas breitling ciężkiej pracy i zaangażowania wszystkich członków eskadry, zarówno wojskowych, jak i cywilów – powiedział Wing Commander Beard.

Wyposażona początkowo w samoloty bojowe Harrier i stacjonujący w bazie RAF Wittering IV(R) dywizjon został sformowany  na nowo w bazie RAF Valley jako część nowego systemu szkolenia pilotów wojskowych w Wielkiej Brytanii (United Kingdom Military Flying Training System, UKMFTS). Stworzony we współpracy z firmą Ascent, rewolucyjny system szkolenia ma na celu przygotowanie  pilotów najnowocześniejszych samolotów bojowych RAF i Royal Navy (Królewskiej Marynarki Wojennej Wielkiej Brytanii), posiadających umiejętności niezbędnych do  dołączenia do jednostek liniowych.

Hawk T2 ma awionikę glass cockpit i możliwość emulacji wyposażenia pokładowego większości najnowocześniejszych samolotów bojowych, dzięki czemu umożliwia najlepsze szkolenie  pilotów. Szkolenie wspomagane jest kompleksowym zestawem doskonałych urządzeń syntetycznych. Obsługą samolotów zajmują się BAE Systems i Babcock International.

Po zakończeniu kursu przez dwóch pierwszych uczniów-pilotów na Hawkach T2, którzy obecnie latają  samolotami Tornado GR4 i Eurofighter Typhoon,  IV(R) dywizjon wciąż jest zajęty, kontynuując szkolenie pilotów samolotów bojowych następnej generacji, wykorzystując do tego światowej klasy system szkolenia.

Źródło: RAF
  21.09.2017 | dodał: Jan Orzechowski

powrót
ARCHIWUM ARTYKUŁÓW
INFOPILOT  poleca


www.jabiru.pl

VL-3 szybki, bezpieczny cenna netto 63.000 EUR


www.aviatorvl3.pl

WT-9 Dynamic kat.UL


www.wt-9club.pl/

3xtrim z Bielska


www.3xtrim.pl

Aeroprakt A22


www.aeroprakt.pl

Jabiru 3300 engine


www.jabiru.pl

(c) 2007. Copyright by BAT-NET | Opracowanie graficzne: netless